Τετάρτη, Οκτωβρίου 31, 2007

ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ

Αν κάποιος ήταν προκλητικός απέναντί σας, άνευ λόγου και αιτίας και η συμπεριφορά του δεν είχε σταθερό σημείο αναφοράς στον χώρο και τον χρόνο, θα ...
α. ... τον 'διαγράφατε' απο τις υποθέσεις σας
β. ... θα τον αγνοούσατε
γ. άλλο (αναφέρετε)

Η Κατερίνα (apla goddess) απάντησε πως θα διέγραφε.
Και εγώ επίσης.
Έχει ενδιαφέρον να δούμε ευρύτερα το φάσμα των δράσεων στο θέμα.

Εσείς λοιπόν τι θα κάνατε;

Σχολιάστε ελεύθερα την γνώμη σας.
Λήξη χρονικού ορίου δημοσκόπησης: 31/10/2007, 23.59

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οποιοσδήποτε συσχετισμός με κείμενα, σχόλια και γεγονότα στο talesofales, είναι λάθος.

6 σχόλια:

biktis είπε...

diagrafi

Evropi Thomopoulou είπε...

Γλυκέ μου gkarkamelious

Δεν καταλαβαίνω πολύ καλά
το "η συμπεριφορά του
δεν είχε σταθερό σημείο
αναφοράς στον χώρο
και τον χρόνο"...
αλλά αφού δεν έχει
διευκρινίσεις το διαγωνισμα
θα απαντήσω ό,τι καταλαβαινω...
Δε θέλω να σε κακοκαρδίσω
απεχοντας
- ασε που η apla goddess
είχε απαντήσει σε ολοκληρο
ερωτηματολογιο - γκουμουτσα
το μαιο στο blog μου,
οπότε οφείλω να ανταποδώσω...

Εχω διαγράψει ανθρώπους
μόνο σε τρεις περιπτώσεις:
1. αν πιστευα πως ήταν Φίλοι
(με το Φ Κεφαλαίο)
που όμως με διέψευσαν
- οποτε τους διαγραφω
αμεσα και αμειλικτα
2. αν νιώσω
πως τους κανω κακό
με το να μένω στη ζωή τους
ή πως μου κάνουν κακό
με το να μενουν στη δική μου
- οπότε προσπαθώ
με νυχια και με δόντια
να τους διαγραψω
αν και συνηθως
ενδίδω κατα καιρούς
σε υποτροπες ή πιέσεις
3. αν ειναι προκλητικοί
ή αδικούν εκεινους
που αγαπώ


Όταν προκειται για
άγνωστους,
απλούς γνωστούς,
πρωην ή νυν εραστές,
απλά φλερτ
ή συνεργάτες:
απλά τους αφήνω
να τρώγονται
(με τα ρούχα τους)

Ειδικά στη δουλεια μου
είμαι ΒΟΥΔΑΣ
με τεραστια υπομονή,
καθώς οι πριμαντόνες
και οι ζεν πρεμιέ
με τους οποιους μεχρι τώρα
συναλλασσόμουν
μου εχουν προσφέρει
εξαιρετικες δυνατότητες
εξασκησης.
Για να καταλάβεις
όταν επιτελους ανέβηκε
η παρασταση στην οποια
ήμουν βοηθος σκηνοθέτη
ακούσα από τους ίδιους
τους ανθρωπους
(που με είχαν γαμήσει
τεσσερις μήνες)
ατάκες τύπου
"πες μας τι ηρεμιστικά
έχεις στην τσάντα σου
- αποκλείεται
να μην θυμώνεις ποτέ"...

Οπως καταλαβαίνεις
μετά από αυτα
τα βεντετιλίκια
έμαθα να είμαι
πολυ επιεικής
με τους ανθρώπους.
Το ίδιο το Θέατρο
(ως διαδικασία
και όχι ως πραγματικοτητα)
μου έμαθε πως
δεν υπάρχει κακό και καλο,
υπάρχει απλά ανθρωπινο...



Μόνο εκεινοι που αγαπώ έχουν τη δύναμη να μου κάνουν κακό (δυστυχώς)... Κι αυτό είναι η μεγαλύτερη απειλή, φιλε... Εκείνοι μπορούν να σε διαλύσουν... Εκεί εννοείται πως πληγώνεσαι, εκει εννοείται πως χανεις την ψυχραιμία σου.... Εκεί γαμιέται ο Δίας...

Για τους υπόλοιπους,πάω πάσο γιατι δεν μ'αρεσουν οι τσακωμοί και οι εντάσεις -εκτος αν ακολουθεί sex, οποτε το πραγμα αλλάζει :)

Γενικά τηρώ ένα ινδιανικο ρητό που λέει η γλυκύτατη γιαγιά στο "Va dove ti porta il cuore":
"Πριν κρίνεις
οποιονδήποτε
δοκίμασε να
περπατήσεις
φορώντας τα
π α π π ο ύ τ σ ι α *
του για ένα φεγγάρι/μήνα"

[*χαχα "μοκασίνια"
αν μετεφραζα κατα λέξη :)]

Κι επειδή 3 στους 3 εχουν απαντήσει διαγραφη (gkarkamelious, apla goddess & biktis) συνεχίζω τη σκέψη αυτή:

Σκεφτείτε πως
τα παπουτσια μας
συχνά δεν τα διαλέγουμε
εμεις
μας τα διαλέγει
η ζωή
οι γονείς
οι συγκυρίες
οι εμπειρίες
η πουτανα η κοινωνία :)

Σκεφτείτε κάποιον
που φορά πολύ στενά
παπούτσια
και δεν μπορει
ούτε καν να σταθεί
από τις πληγές....

Σκέφτείτε κάποιον
που τραμπαλίζεται
σε ψηλά τακούνια

Ή κάποιον που
φόρεσε/του φορεσαν
παπούτσια
πιο μεγαλα
από το μποι του
και δεν μπορει
να κάνει βήμα...

Τώρα θυμήθηκα
μια σκηνή από
την Αλίκη
στη Χώρα των Θαυμάτων

Το είχα δει πολυ πιτσιρικα
στο Θεατρο αλλά θυμάμαι
μονο μια σκηνή του εργου:
Τη μικρή Αλίκη
κολλημένη
από κάποια μαγια
ανήμπορη
να φύγει...
και μενα να φωνάζω
"Βγάλε τα παπουτσια σου
και τρεεεεεεεεεεεεξε!!!!"

Δεν είναι εύκολο
να τα πεταξουμε
τα "παπουτσια" μας φιλε
- μα το παλευουμε
καθημερινά.... και γι' αυτο μπορούμε
και πρεπει
να μαστε επιεικεις
με τους ανθρώπους,
μπορει να ειναι ενοχλητικοί
αλλα ειναι σημαντικο
να τους καταλαβαίνουμε...
Για αυτό στενοχωριέμαι
- δεν θυμώνω
με τη μικροτητα
των ανθρωπων:
ξεκινα κι επιστρεφει
στους ίδιους...

Σας φιλω γλυκά
mneia



ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
# Το περιστατικο με την Αλικη, φίλε, το θυμηθηκα τώρα - ενώ έγραφα... Και ξέρεις πολλές φορες γράφοντας για ένα πραγμα μου έρχονται οι απαντήσεις σε αλλο ερώτημα.. To post σου μου έδωσε food for thought... Ντιβανι εχει γίνει το blogging

#Αν εγραφα και για την εφημερίδα με τους ρυθμούς που γραφω στα blogs θα ήμουν πολυ χαρουμενη κι εγω και ο εκδότης μου... :)

# Οταν κόβει κανεις το καπνισμα
ξεκινά συνηθως το μπεγλέρι ή το φαγητο και τις τσιχλες - εγώ το ριξα στο blogging:) Από σήμερα ξεκινώ αποτοξίνωση από τα blogs γιατι η εμμονή μου με το blogging έχει λαβει διαστασεις ανησυχητικες: το υποσχεθηκα στους Φίλους μου κι έβαλα στοιχημα...

Θα μου λείψετε...

Evropi Thomopoulou είπε...

μπαινω για μια στιγμή να με διορθώσω ρε παιδιά - Ελπιζω να μη σημαίνει πως εχω χασει το στοιχημα - πιανεται ως συνεχεια της προηγουμενης αναρτησης ε???

το ρητό προφανως δεν είναι ινδιανικο αλλά ινδικό... H γιαγιακα λεει "indiano" που σημαίνει και τα δύο, αλλά κατι μου λεει πως το ινδικο είναι η καλύτερη μεταφραση... Sorry αλλα ο φιλολογικος ψυχαναγκασμος μου δεν με αφηνε να μην με διορθωσω...
Αυτά παθαίνεις άμα σκεφτεσαι ιταλικα και γραφεις ελληνικά...

Χμ... Πηρα μια ακόμη τζούρα και τώρα πρεπει να σας ξαναφησω...
Σνιφ σνιφ

Pitselos είπε...

Dear gkarkamelius
Το θέμα είναι πόσο καλά γνωρίζεις αυτό το άτομο.
Πάντως αν το ξέρεις από καιρό και άλλαξε η στάση του απέναντι σου (αν ερμήνευσα σωστά το "η συμπεριφορά του δεν είχε σταθερό σημείο αναφοράς στον χώρο και τον χρόνο") τότε προφανώς υπάρχει κάποιος λόγος που άλλαξε η συμπεριφορά του.
Τώρα αν το άτομο αυτό είναι ασήμαντο νομίζω η διαγραφή είναι ενδεδειγμένη (για να μην πω επιβάλλεται).
Αν πάλι είναι σημαντικό τότε νομίζω οφείλεις να το διερευνήσεις.

apla_goddess είπε...

Οι λόγοι που θα διεγραφα είναι πολλοί. Ο χρόνος άγνωστος.

1) Λένε ψέματα.

2) Θέλουν να κάνουν κακό σε 'μενα και στα κοντινά μου πρόσωπα.

3) Δεν υπάρχει συνενόηση ή κατανόηση μεταξύ μας, οπότε και θα χαθούμε εκ των πραγμάτων.

4) Η συναναστροφή μαζί τους δημιουργεί περισσότερα προβλήματα, από ό,τι η διαγραφή τους.

Τα υπόλοιπα μπορούμε να τα πούμε στο γνωστό μέρος. Μην αργήσεις, ε;

gkarkamelious είπε...

Σαν μηχανικάρα που σαι Greg, έδωσες την καλύτερη απάντηση (σχέση προϊόντος/κόστους)!!!