Δευτέρα, Οκτωβρίου 29, 2007

Αρίστος

...δεν πίστευα στα αυτιά μου σήμερα το πρωί, όταν κοίταξα το κινητό μου που κτυπούσε αφηνιασμένο, ως συνήθως, και το καντράν του έγραφε: Αριστείδης

Παίδες, η χάρη του παρουσιάστηκε και εφόσον αντέχουμε τις συγκινήσεις μπορούμε και να βρεθούμε με τον σκακιστικό μέντορα μας το Σαββατοκύριακο.

Και για την πιστοποίηση του γεγονότος, παραθέτω το κλείσιμο του τηλεφώνου απο τον μέντορα:

''Φέρτε και καμιά γκόμενα,... και για μένα όχι μόνο για πάρτη σας!''

ΑΡΗ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΠΑΕ,...εεε ΤΗΝ ΕΣΣΠ!

Έχετε χάρη που τρέχει ο άνθρωπος στις δουλειές του, αλλιώς...

11 σχόλια:

apla_goddess είπε...

Ρε καλό μου, μου πας κόντρα; Αφού θέλω να σας βγάλω από το χώρο αυτό. Δεν το καταλαβαίνεις; Γιατί έκανες post; Λέγε, ρε!!

gkarkamelious είπε...

Γουστάρω να στην μπαίνω λίγο, να γίνεται ντόρος, να πουλάμε διαφημίσεις να ρχονται φραγκα στον κουμπαρά...

Εξάλλου και τσάμπα να ταν, εσύ γουστάρεις ούτως ή άλλως...

...να στη μπαίνουν λίγο!

apla_goddess είπε...

Προς τη mneia που μου κάνει ολόκληρη μνεία. Η ζωή έχει χιούμορ, εμένα δε με λένε Ζωή. (Αυτή είναι μια άλλη ανώνυμη εδώ πέρα).

Κι εσύ από την άλλη, δε φάνηκες να αντιμετωπίζεις τις τελίτσες με χιούμορ.

Κοινώς, δεν σε ξέρω σχεδόν καθόλου, οπότε και μάλλον έχω το άλλοθι να σε παρεξηγώ. Αν ήσουν ο ilovempampouinous τότε, απλά θα γέλαγα. Δεν λες καλά που δεν σβήστηκε ολόκληρο το post σου, ακολουθώντας τα βήματα κάποιου άλλου, που θα σχολιάσει αμέσως μετά. Άντε, βρε, τυχερή ήσουν πάλι. :)

gkarkamelious είπε...

Απο τις πολλές αρετές μου, ξεχωρίζει η άμεση στεγνή εφαρμογή ριζοσπαστικών λύσεων, όταν απλά κρίνω πως απαιτείται.

Επομένως, μην διανοηθείτε να κάνετε το μαγαζί american bar, γιατί πιθανόν και να δείτε την... 'σκοτεινή πλευρά' του φεγγαριού και να ψάχνετε να βρείτε τον λογαριασμό σας (ωχ, κακό που θα σας κάνω...!).

Εν κατακλείδι συμπαθέστατες κυρίες μου σταθείτε στο ύψος σας και μην νιαουρίζετε στα κεραμίδια.

Είστε και οι δύο ιδιαίτερες αν κρίνω απο τα γραφόμενα σας, βασικά αντίθετα χρώματα στον πίνακα του tales of ales.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Πρώτη και τελευταία φορά διαγράφηκε σχόλιο χωρίς να ενημερωθώ πρωτίστως.

Τι καφριλίκια είναι αυτά που γράφω;!

Δεν έχετε δει τι κάνω...

Evropi Thomopoulou είπε...

@ Gkarkamelious:
Θερμή παρακληση/χάρη: To έχω ξαναζητήσει μα δεν μου 'κανες το χατήρι... Τώρα που βρήκες το μεντορα σου, ανέβηκαν οι πωλήσεις του blog κι έχεις τις καλές σου, θα το ξαναζητήσω: μήπως θα ήταν δυνατόν να βγάλεις επιτέλους αυτή τη λεκτική ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ που με ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ κάθε φορά που θέλω να σας αφήσω ένα μηνυματάκι; Εξάλλου, μετά τα 25 χτεσινά σχόλια δεν κουραστήκατε να "επαληθεύετε λεκτικά"?

Έγω κάθε φορά που πρέπει να "επαληθεύσω" σιχτιρίζω καθώς εκτός από ηλιθια είμαι και ΓΚΑΒΗ...Σκέψου το σε παρακαλώ καλέ μου melius...

Φιλια γλυκά σε όλους,
O Γνωστός Πιανίστας

gkarkamelious είπε...

Done.

Ανανεώνω την πρόταση συνεργασίας.

Wanna be co-writer?!

(Say yes!)

Evropi Thomopoulou είπε...

Γιούπι! Είσαι γλύκας! Σε ευχαριστώ καλέ μου gkarkamelious για την ακύρωση της επαλήθευσης - πολύ με διευκολύνεις...

Σε ευχαριστώ και για την πρόταση συνεργασίας / φιλοξενίας, ωστόσο θα προτιμήσω να διατηρήσω την ιδιότητα μου ως επισκέπτρια... Με μεγάλη δυσκολία αρνούμαι καθώς η πρόταση ήταν τοσο γλυκειά αλλά και επειδή ο τρόπος που διατυπώθηκε μου θύμισε ένα πιτσιρίκι από τα παλιά...

Τον γνώρισα όταν ήταν έξι χρονών και εγώ ήμουν δεκαοχτώ... Κάθε φόρά που ήθελε να μου ζητήσει κάτι, τύλιγε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου - στη κοιλιά μου έφτανε - με κοίταζε με τα γαλάζια ματάκια του μέσα από τα γυαλάκια του και ελεγε "Πες ναιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!!!!!" Τώρα βέβαια είναι γύρω στα δεκάξι (ή δεκαεφτά?), συναντιόμαστε για καφεδάκι και μιλάμε για το σχολείο του και τα κορίτσια της τάξης του...

Κι εγώ τώρα πια είμαι "παππούλης": θέλω το σπιτι και το κρεβατι μου που τα 'χω συνηθίσει, το φαγητό μου στις 4.30 ακριβώς, τα χάπια μου το πρωί και τις γαργάρες μου δύο φορές την ημέρα... Οπότε μπορω μόνο να σας επισκεπτομαι...

Σου στέλνω διαδικτυακό φιλί
mneia

YΓ αν σε είχα εδώ, Melious, θα σου έκανα και μια τρυφερή αγκαλιά - είμαι σίγουρη πως κάνεις τις καλύτερες αγκαλιές ever...

Ανώνυμος είπε...

εγω δεν γραφω ποτε γκρικλισ

Ανώνυμος είπε...

ki ego de xrisimopoio to atoniko sistima

Ανώνυμος είπε...

ειμαστε oi filoi της blogoσφαιρας

apla_goddess είπε...

Πάντως, γράφετε με ένα λεπτό διαφορά ο ένας από τον άλλο.