Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2005

Ο Πρόεδρος που έγινε Θεός

Στην ως τώρα ζωή μου πάντα με ακολουθούσε μία λέξη και όχι ρουτινιάρικα και ευκολόπιστα όπως άλλα 5.500.000 έλληνες αλλά ως απόρροια κάποιας αλήθειας...
Ο Πρόεδρος...
Πλέον όσο περνά ο καιρός και οι επαγγελματικές υποχρεώσεις μπλέκονται όλο και περισσότερο στην πλοκή της καθημερινότητας, σταδιακά η παραπάνω λέξη μετουσιώνεται σε μία άλλη παραπλήσιας σημασίας...
Ο Θεός...
Όπως και να χει και επειδή δεν μου αρέσει να απολαμβάνω κάτι αν δεν είναι πλήρως ολοκληρωμένο (ο κύριος λόγος των σκακιστικών μου Waterloo) και ως ότου αποκατασταθεί η τελειότητα είμαι διατεθειμμένος να συμβιβάζομαι και με το...
... ο μικρός θεός...

Τέλος πάντων, νομίζω ότι σας ζάλισα με την πυκνότητα του λόγου μου και δεν υπάρχει πλέον λόγος να συνεχίσω αφού ούτως ή άλλως ο σκοπός αυτού του σημειώματος ήταν να σας υπενθυμίσω την παρουσία μου η οποία είαι σίγουρος πως σας έλειψε τις τελευταίες ημέρες. (βλ. σχετικό comment στους ελεύθερους περικυκλωμένους)

Και μην ξεχνάτε πως είμαι πανταχού παρών.

Να σκεπάζεστε το βράδυ, έβαλε ψύχρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: