Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 21, 2005

No man's land

Σήμερα έλεγα να γραψω τη συνέχεια του Πασκάλ, αλλά οι συνθήκες δεν φαίνεται να το ευνοούν. Είμαι εκτός έδρας και γράφω από ένα ελεεινό net cafe με τρομερή φασαρία και ταχύτητα δικτύου που μπροστά της η δικιά μου dial-up μοιάζει Ferrari! Καταλαβαίνετε ότι τέτοιες καταστάσεις δεν ευνοούν την υψηλή τέχνη! Ο Φίσερ τσάμπα πάσχιζε να βελτιώσει τις συνθήκες κάτω από τις οποίες μοχθεί ο σκακιστής;

Αρκούμαι λοιπόν να παίξω το ρόλο του ανταποκριτή:
Ο καιρος εδώ(που;-δεν έχει σημασία-) είναι υπέροχος, αν και το πρωί έκανε λίγη ψύχρα,
οι άνθρωποι φιλικοί και εξυπηρετικοί,
οι γκόμενες ξεσαλωμένες όπως παντού.

και (ας μου επιτραπεί) μερικά μυνηματάκια:
panmas καλό ταξείδι, όταν φτάσεις πάρε τηλ. γιατί είμαι κοντά.
μαμά είμαι καλά, φιλιά!
αδερφούλα άφησα το θερμοσίφωνα ανοικτό, να τον κλεισεις και να προσέχεις.
gkarkamelious γράψε και τίποτα, δεν αντέχω το βάρος της ευθύνης όλο μόνος!
γυναίκες μου υπομονή, θα γυρίσω-ίσως- μην ανησυχείτε, δεν μου λείπετε καθόλου.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

twra, an sou poume oti emas mas leipeis, tha sou poume psemata. An kai opws to skeftomai, ti einai ena psema, an prokeitai gia tin kosmothewria sou? Kai poia eimai egw gia na stin kataripsw? Opote, nai... mas leipeis... Mporeis na koimasai iremos. Oles eimaste upo tis diatages sou, kai tha se perimenoume, an kai den sou leipoume.