Παρασκευή, Νοεμβρίου 30, 2007

Βασίλης και Είδωλο φανατικά.

Δε λέω, το συγγραφικό ταλέντο του μπήχτη είναι άπαιχτο. Αν δεν τον γνωρίζαμε όλοι θα λέγαμε πως με αγάπη αναπολεί το κοινό παρελθόν του με το Βασίλη και τον αδερφό του. Δεν θα σταθώ σε αυτά που έγραψε. Εξάλλου είναι η προσωπική του άποψη. Θα μιλήσω απλά στους Βασίλη και Παναγ. Και θα το κάνω εδώ, αν και θα μπορούσε να γίνει ειδική αναφορά στο blog του Βασίλη.

Ο Παναγ. κατά κόσμον ΕΙΔΩΛΟ, μπορεί μικρός να έριχνε ό,τι υπήρχε στο διάβα του, όμως η αστάθεια στο περπάτημά του είναι αντιστρόφως ανάλογη με τη σταθερότητα του μυαλού και του χαρακτήρα του. Ο άνθρωπος αυτός, είναι απλά χίλια χρόνια πιο μπροστά από την εποχή του. Τι να κάνουμε. Όταν ο Θεός σου δίνει τόσο μυαλό, και τέτοιο χαρακτήρα, χρειάζεσαι και ένα ελάττωμα.

Όσο για το Βασίλη, εγώ ψηφίζω φανατικά Pill. Τα λέφτά μου όλα πάνω του (και δεν είναι και λίγα). Βασίλης till I'm dead. Τί να κάνουμε, είμαι και εγώ άλλο ένα θύμα της γοητείας του. Ε, ναι, λοιπόν, το παραδέχομαι.

Watch out boys. Όταν μια Θεά κάνει τον κόπο να γράψει για σας δημόσια, και αμέσως μετά να παρεξηγηθεί και να κατηγορηθεί, τότε όλα τα άλλα είναι απλά λογια πτερόεντα.

4 σχόλια:

gkarkamelious είπε...

Εγώ θα έλεγα ότι ο ψηλός μεγαλώνοντας έριχνε στο διάβα του όλα τα αντικείμενα γύρω του.

Μεγάλος πλέον, όπως φαίνεται, σταμάτησε να ρίχνει απλά αντικείμενα, αλλά αναβαθμίστηκε ρίχνοντας με την γοητεία του πλέον ΌΛΑ τα αντικείμενα πόθου γύρω του.

Δεν χρειάζονται πολλές αποδείξεις, υπάρχουν ήδη αρκετές.

apla_goddess είπε...

Όλα τα αντικείμενα του πάθου του, είναι μάλλον υπερβολικό. Νομίζω πως είναι αρκετά ολιγαρκής ως άνθρωπος. Τουλάχιστον αυτό έχω καταλάβει εγώ. Είναι καλό παιδί, μωρέ.

gkarkamelious είπε...

Έτερον εκάτερον.
Εγώ είπα 'ολα τα αντικείμενα του πόθου γύρω του' δηλ. ...τις γυναίκες.

Όχι του πόθου του.

Ο ψηλός δεν έχει πάθη.

Και βέβαια δεν την έχει πάθ-ει ακόμη.

Διαβάζετε και όχι μόνο, προσεκτικότερα...

Αλλά που μυαλό, έρωτας είναι η αιτία...

biktis είπε...

Πολλή σωστή η Κατερίνα!! Μόνο που τον χαρακτήρα του Παναγ.,"κατά κόσμον ΕΙΔΩΛΟ" (που κανένας δεν τον λέει έτσι, εκτός από εσένα)δεν μπορείς να τον γνωρίζεις επειδή βγήκατε 10 φορές για καφέ ή πήγατε 5 φορές για μπάνιο με την ίδια παρέα.

Για να μάθεις τον χαρακτήρα κάποιου θα πρέπει να τον έχεις ζήσει και να τον έχεις δει σε διάφορες φάσεις της ζωής του πώς δρα και αντιδρά. Οπότε θεωρώ λίγο αβάσιμο το σχολιό σου για τον χαρακτήρα του.

Σε ότι αφορά το μυαλό του, δεν το αμφισβήτησε κανείς ότι είναι πολύ έξυπνος. Μήπως νομίζεις ότι εγώ δεν καμαρώνω που έχω έναν τόσο έξυπνο αδερφό? Εγώ όμως δεν βγαίνω να το φωνάξω! Μήπως εσύ τον αγαπάς περισσότερο από μένα ? Μήπως τον αγαπάς περισσότερο από τον Βασίλη και τον Χοντρό, που δεν βγήκαν να τον υπερασπιστούν όπως εσύ? Ή νομίζεις ότι ο Παναγ. δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του και έχει ανάγκη τη βοήθειά σου?

Όπως είπες και μόνη σου, το "τόσο μυαλό" του το έδωσε ο Θεός, όπως και οι δικοί σου σου έδωσαν το σπίτι σου. Αν κάποιος έρθει και σου πει " μπράβο που κατάφερες και πήρες σπίτι", θα σκεφτείς ή ότι σε κοροϊδεύει ή ότι κάτι άλλο περιμένει από σένα...

Τέλος έχεις σκεφτεί ποτέ ότι υπάρχουν άτομα λιγότερο προικισμένα από τη φύση και τους γονείς τους, που είναι όλη μέρα στο δρόμο και προσπαθούν με τα λίγα εφόδια που διαθέτουν να ζήσουν αξιοπρεπώς? Αυτά τα άτομα είναι λιγότερο αξιόλογα ???