Κυριακή, Οκτωβρίου 21, 2007

PGN viewer

...για την παλιοπαρέα για να περνά γρήγορα τις παρτίδες της και να τις δημοσιεύει στο παρόν e-Πανελλήνιον...

Έπεται βελτιωμένη λύση, επί του παρόντος ακολουθείται τις οδηγίες του σχετικού λινκ στις Σοβαρές (λέμε τώρα) προτάσεις...

Για τυχόν προβλήματα, στείλτε μου τις παρτίδες σε PGN format να τα λύνουμε απο κοινού.

Στην τελική έκδοση θα δημιουργηθεί βάση παρτίδων των φίλων του talesofales.
Ακούει κανείς;

Αναμένω τις παρτίδες σε ποστάκι με αναλυσούλα χειροποίητη (χωρίς μηχανάκια και μαλακίες), του άρχοντα και του μπιλάκου απο την επιχείρηση 'ΡΙΟ'.

π.χ.:



  • 9 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε...

    prosferomai ki ego na gino moderator
    ...akhs

    gkarkamelious είπε...

    Στειλε ρε το email σου να σε βολέψω!

    Ανώνυμος είπε...

    to exeis

    Evropi Thomopoulou είπε...

    καταγγέλλω ρουσφετια στο blog -
    ακούς εκεί "θα σε βολέψω" :)

    Οσο πάτε και αυξάνεστε... Θετικό αυτό - "the more the merrier". Εχω την αίσθηση, gkarkamelious, πως έχεις χάρισμα στο να οργανώνεις - συγκεντρώνεις κόσμο... Εύγε!

    Βy the way, το gadgetάκι με το σκάκι που έβαλες έχει πολλή πλάκα. Όχι οχι δεν θέλω να φανώ ιερόσυλη, ίσα ίσα σε μένα δημιουργεί μια αίσθηση Δέους...

    Για να καταλάβεις την ασχετοσύνη μου πατούσα το κουμπάκι και χάζευα την παρτίδα. Κάποια στιγμή δεν προχωρούσε παρακάτω και σκέφτηκα πως θα κόλλησε το pc μου... Βέβαια μια δεύτερη (λιγότερο χαζεμένη ματιά) μου φανέρωσε πως είχε τελειώσει η πατρίδα... Γελάστε ελεύθερα - εχετε ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο και αν μη τι αλλο χαίρομαι να σας διασκεδάζω. Όπως χαίρομαι και να σας διαβαζω... Καλή συνέχεια εύχομαι
    mneia

    gkarkamelious είπε...

    Έχω το επίθετο, τα κιλά και την χάρη να βολεύω φίλους.

    Θεωρώ αν και δεν γνωριζόμαστε αρκετά, ότι μπορείς να ενταχθείς στην ομάδα.

    Βλέπεις ο καιρός ενδείκνυται για 'ανοίγματα' προς τα έξω...

    Γιωργάκης, Βαγγελάκης κτλ.

    Αναμένω κενό email για νσ στείλω το πεσκέσι!

    Evropi Thomopoulou είπε...

    Αγαπητέ Gkarkamelious,
    σε ευχαριστώ για την πρόσκληση,
    είσαι στ' αλήθεια γλύκας

    Ωστόσο μάλλον προτιμώ
    να σας διαβάζω
    και να σας απολαμβάνω
    -κι ενίοτε να σχολιάζω-
    παρά να ενταχθώ
    καθώς:

    1/ΔΕΝ μένω στην Πάτρα

    2/ΔΕΝ ξέρω σκάκι.
    Πέρα από τα βασικά τύπου ποιος ειναι ποιος και ποιος παει που, αν αποπειραθώ να σκεφτώ δύο τρία βήματα παρακάτω με πιάνει πονοκέφαλος και κάθε φορά που παίζω μόνη μου σκάκι καταφέρνω να ΧΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ (για το πόσο ηλίθια είμαι βλέπε και παραπάνω)

    3/ΔΕΝ παρακολουθώ ποδόσφαιρο

    4/ΔΕΝ είμαι ΑΕΚ - αν και συμπαθώ τους ΑΕΚτζήδες, οι οποιοι γενικά είναι πράγματι τα καλύτερα παιδιά

    5/προτιμώ το blog σου να 'ναι ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ για τα διαδικτυακά ταξίδια μου - ακριβώς όπως και η πολη σου

    Σoυ στέλνω διαδικτυακό φιλί,
    mneia

    ΥΓ ακόμη σπαω το κεφάλι μου να βρω το επιθετο σου...:)

    apla_goddess είπε...

    Επειδή κάποια πράγματα θα πρέπει να μπουν στη θέση τους, και καθώς γίναμε πολλοί εδώ, νομίζω πως καλό θα ήταν να χωρίσουμε τα θέματα για τα οποία θα γράφουμε. Λοιπόν, εγώ αναλαμβάνω τη μεσημεριανή ζώνη, από τέλος Μενεγάκης μέχρι Λαμπίρη, Κους- κους κτλ.

    Οπότε και είμαι ενήμερη για όλα τα κουτσομπολιά, για fashion police, και για θέματα πιο light από το σκάκι. Θα κάνω αναφορές στη μεταμοντέρνα τέχνη του παραλόγου και σε όλα τα υπέρκουλα που αντικρίζω, η μάνα. Το prime zone το αφήνω στους υπόλοιπους.

    "όλα, θέλω να τα ξέρω όλα
    όλα γιατί είμαι κουτσομπόλα
    όμως δεν το κάνω από κακό"

    gkarkamelious είπε...

    ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ

    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ

    G GEORGOPOULOS είπε...

    κουφαλίτσα δεν είχες χρόνο για να παίξεις αλλά ξέρεις να ζητάς τις παρτίδες για δημοσίευση και ανάλυση.