Σάββατο, Σεπτεμβρίου 10, 2005

Ο Pascale και το σκάκι (2)

''Αν αγαπάς κάτι, αργά ή γρήγορα θα σε σκλαβώσει."
pillius

Και να 'μαι εδώ πάλι αυτή την προχωρημένη ώρα, αψηφώντας την αυπνία, την κούραση και το hangover για να ικανοποιήσω την παλλαϊκή απαίτηση και να συνεχίσω την ιστορία του Pascale, όπως τουλάχιστον μου την αφηγήθηκε πριν περίπου από μια εβδομάδα στο ''Cinema".

...Η πρώτη παρτίδα ξεκίνησε με 1.δ4 δ5 2.γ4 Αζ5 .Εγώ είχα τα λευκά και όντας ήδη out of book σκέφτηκα για δύο λεπτά ενώ η Ναταλία εξηγούσε στον αντίπαλό μου ότι εκτός από αγγλικά, μιλάει και ισπανικά και σέρβικα.

-Σέρβικα; ρώτησα παίζοντας 3.γδ5.

-Ναι, η μητέρα μου είναι από τη Σερβία. Ξέρεις και εσύ;

-Όχι, απλά ξέρω μερικούς Σέρβους, απάντησα, αλλά η σκέψη μου έτρεχε ήδη στη Βιολέτα με το βαθύ μπλε του Αιγαίου, που την κοιτούσα και βυθιζόμουν στο γαλάζιο πέλαγο των ματιών της και κολυμπούσα και χανόμουν σε κόσμους μακρινούς...

-Από που, από το σκάκι; με διέκοψε η Ναταλία και η φιγούρα της Βιολέτας μπήκε σε ένα λεωφορείο της γραμμής Θεσσαλονίκη-Βελιγράδι και χάθηκε.

-Ναι.

-Παίζει η ξαδέρφη μου σκάκι. Μάλιστα τώρα είναι σε ένα τουρνουά στη Θεσσαλονίκη!

¨Καλαμαριά¨ σκέφτηκά, αλλά βέβαια τα θαύματα μας έχουνε τελειώσει: Το όνομα που μου είπε μού ήταν παντελώς άγνωστο.

Μετά από αυτό αποφάσισα να ξεχάσω τη Βιολέτα και να επικεντρώσω την προσοχή μου στην παρτίδα γιατί όσο αεροβατούσα, ο μυστήριος τύπος που αντιμετώπιζα δεν δίστασε καθόλου να με κάνει χωνί:

1.d4 d5 2.c4 Bf5 3.cxd5 Bxb1 4.Rxb1 Qxd5 5.Qa4+ Nc6 6.Nf3 0–0–0 7.e3 e5 8.Bc4 Qe4

XABCDEFGHY
8-+ktr-vlntr(
7zppzp-+pzpp'
6-+n+-+-+&
5+-+-zp-+-%
4Q+LzPq+-+$
3+-+-zPN+-#
2PzP-+-zPPzP"
1+RvL-mK-+R!
xabcdefghy

Με όπλο την παροιμιώδη ψυχραιμία μου, αποφάσισα να παίξω 9.Βd2!!

και να κάνω σα να μην τρέχει τίποτα!

Ο κατοικίδιος Fritz μου όταν είδε αυτή την κίνηση ξέσπασε σε λυγμούς:

«Θεέ του λογισμικού, γιατί δε μ’έκανες το ΚΒ2339057 security update της Microsoft, ή κάποιο σιχαμερό σκουλήκι με σύντομη ζωή αλλά πολλά ταξείδια, ή έστω flashing banner σε τσοντοσελίδα κοπρολάγνων, παρά να είμαι το καλύτερο κυνηγόσκυλο του κόσμου και το αφεντικό μου να ταίζει περιστέρια στις πλατείες;»

Ο αντίπαλός μου αντίθετα, έσπευσε ιπποτικά να μου υποδείξει οτί αυτή η κίνηση στήνει τον πύργο με σαχ.

-Έχετε δίκιο, απάντησα, αλλά δε μου αρέσει να ανακαλώ κινήσεις!

Το τέλος ήταν σύντομο:

9.Bd2 Qxb1+ 10.Ke2 Qxh1 11.d5 e4 12.dxc6 exf3+ 13.gxf3 Rxd2+ 14.Kxd2 Qxf315.cxb7+ Kxb7 16.Ba6+ Kb6 17.Qb5#

XABCDEFGHY
8-+-+-vlntr(
7zp-zp-+pzpp'
6Lmk-+-+-+&
5+Q+-+-+-%
4-+-+-+-+$
3+-+-zPq+-#
2PzP-mK-zP-zP"
1+-+-+-+-!
xabcdefghy

«Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου»

Fritz 8

(η συνέχεια στο επόμενο)

Δεν υπάρχουν σχόλια: