Τρίτη, Σεπτεμβρίου 06, 2005

...Άρχοντας IS COMING BACK!!!

Να μου επιτραπεί η έκφραση αλλά χέστηκα απο την χαρά μου, μεταφορικά πάντα, μόλις πληροφορήθηκα την επάνοδο ενός μεγάλου δορυφορικού αλανιού της παρέας, γνωστού ως Άρχοντα, μεγάλου "πρόξενου" του ζατρικίου στα Ψηλά Αλώνια, ο οποίος επιστρέφει στις 22 Σεπτεμβρίου στην Ελλάδα απο τις Ηνωμένες Πολιτείες (St.Lewis, Mississipi), όπου ολοκλήρωσε πρόσφατα με επιτυχία το πολύχρονο έργο του και αποφάσισε να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη, ευτυχώς αφήνωντας πίσω του την Κατερίνα να λυσσομαννά και να οδείρεται πάνω στους δύστυχους Μισσισιπιώτες και Μισσισιπιώτισσες.
Στα χρόνια που πέρασαν, όλοι μας πετούσαμε τάπες, ο καθένας με τον τρόπο του, περιμένοντας το ουΐσκι μας να ωριμάσει. Ήρθε η ώρα να κάτσουμε όλοι κοντά και να δούμε αν το μπέρμπον του Παναώτη άξιξε την πολύχρονη απουσία του απο την παρέα μας.

Καλή αντάμωση σειρούλα!

6 σχόλια:

panmas είπε...

Δάκρυα χαράς αργοκυλάνε στα μάγουλά μου καθός διαβάζω αυτο το ποστ. Πως να ξεχάσω τις ομορφες στιγμές στο σπίτι του gkarkamel στη Ηλιούπολη (?) πριν κάποια χρόνια όταν συμμετείχαμε σε χειμερινό τουρνουά των Λιοσίων. Τις μπύρες στα Αραχωβίτικα με τον pill, και τις παρτίδες που έχανα ενω την ίδια ωρα ο pill έκανε και μπάνιο στη θάλασσα Τις σκακιστικές διακοπές στην Καβάλα με τον pk. Ηρθε η ωρα μετα απο 3 χρόνια συνεχής απουσίας να επιστρέψω συντομα κοντά στα πνευματικά τέκνα του Αριστείδη!
Υ.Γ. Saint Louis, Missouri !! :)

biktis είπε...

Απορώ με σας, ενώ κατηγορείτε άλλους σαν προδότες, δεν κάνετε ούτε μια αναφορά στο στερνό και πιο αγαπημένο μαθητη του Αριστείδη. Και ειδικά εσύ panmas, oύτε μια κουβέντα για την Ικαρία, για τα εκατομμύρια blitzακια, για τις ατέλειωτες πίτσες...

Αλλά δεν πειράζει, είμαι έτοιμος να λάβω και εγώ τη θέση μου δίπλα σε όλους τους μεγάλους προδομένους και ξεχασμένους Έλληνες, που υπηρέτησαν με αυταπάρνηση την πατρίδα τους και την ομάδα τους, μη περιμένοντας ανταλλάγματα, όντας παρόντες σε όλες τις μάχες, κι εγώ προσωπικά ών επιφορτισμένος με το ρόλο της οπισθοφυλακής, καθώς έπαιζα στις τελευταίες σκακιέρες!!

panmas είπε...

Και στην Καβάλα δεν ήταν ασχημα την πρώτη φορα. Μόνο που κάτι βράδια κάποιος δε μας άφηνε να κοιμηθούμε με τους έρωτές του.
Εσυ είσαι ο στερνός μαθητής γιατι μετά απογοητεύτηκε ο άνθρωπας και αποφάσισε να μην ξαναδιδάξει σκάκι σε παιδί. :)

. είπε...

Εγώ πάντως το χρέος μου το έκανα. Scripta manent, η αναφορά στον Γκρέκο Jr. υπάρχει.

Andreas Andreou είπε...

Ase re panmas, kai ego ekana agona dromou na prolabo to domatio - alla panta katilimeno to ebriska...

pillius είπε...

και μεις συγκινηθήκαμε panmas που να σε πάρει,
γι'αυτό και θα σου σφάξουμε το σιτευτό μοσχάρι!