Τρίτη, Μαΐου 27, 2008

27η Μαΐου...

Πριν 12 χρόνια έδινα πανελλαδικές για τρίτη φορά (και τυχερή!)
Πριν 6 χρόνια πέρναγα το κατώφλι του ΚΕΜΧ στο Ναύπλιον, (φανταράκος δηλαδή!)
Σήμερα, απλά θα πάω στην δουλειά...

Ας βάλω μερικές φωτογραφίες, τιμής ένεκεν...


27/05/2002, Ναύπλιον


Ψάρακας στην 1η βολή... (10/43 για την ιστορία, η καλύτερη της θητείας μου όπως αποδείχθηκε, αφού μετέπειτα σημάδευα στον γάμο του καραγκιόζη γιατί θεωρούσα ότι μετά το 10/43 τι άλλο έχω να αποδείξω, τρομάρα μου!)


Στρατόπεδο, σουΐτες της σοφίτας...


Νυχτερινή ζωή στο στράτευμα, στο bar με κάτι ρουμάνους συνάδελφους (στο βάθος εκκλησία)


Urosevac (ορθόδοξος ναός αριστερά) / Ferizaj (μουσουλμανικό τζαμί δεξιά), και τα δύο στον ίδιο χώρο, μόλις μερικές δεκάδες τετραγωνικά...


Αγαπημένη υπηρεσία (με κράνος φυσικά...)


Το ρεπό μου, (δεν λογιζόταν υπηρεσία ο θαλαμοφύλακας...) (η θολούρα οφείλεται στην Ursus!)


Όλα είναι ένα φύλλο πορείας...


Ευτυχώς δεν ήταν βίντεο να τρίξουν τα τζάμια!


Αθλοπαιδιές...


Εθνική Ενόπλων Softball!!!


Τρέχα Θανάση! (σκοράραμε για την ιστορία, τα παληκάρια ήταν συνάδελφοι Ουκρανοί.)


Προμηνύματα 2004!


Λε... λε... ΛΕΕΕΕΕΕΕ!


Μαζί με τις διεθνείς σειρούλες μου...

Τελικά το διεθνές επι σκακιέρας αποδείχθηκε το δυσκολότερο όλων για την περίπτωση μου!

Ωραία χρόνια!

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πολύ ωραίες φωτογραφίες...

apla_goddess είπε...

Ιδιαίτερα κάποιες ήταν πράγματι πολύ ωραίες.

Ανώνυμος είπε...

tora pou to epivevaiose kai i ksapla godess, pistika ki ego...
einai pragmatika ali8ina oraies fotografies...

apla_goddess είπε...

Έτσι, γιατί όταν μιλάω, μιλάει η πείρα!!