Σάββατο, Νοεμβρίου 17, 2007

apla goddess

5 σχόλια:

gkarkamelious είπε...

Ρε ομορφιά μου καταλαβαίνω ότι με το σκυλάκι σου έχεις συνηθίσει να τρέχεις ξοπίσω του και να μαζεύεις τις σκατούλες του απο το σαλόνι...
Το σκυλί σου όμως έχει το ακαταλόγιστο γιατί δεν καταλαβαίνει.

Εσύ γιατί συστηματικά αμολάς τις σκατούλες-links λάθος και εγώ τρέχω ξοπίσω σου να τις μαζέψω;

Ε; Κακο νινι, κακό νινί!

apla_goddess είπε...

Μα δεν μου έμαθε κανείς να ποστάρω σωστά τα links. Και πάλι εγώ φταίω;

apla_goddess είπε...

Μετά από πολλές μαυροδάφνες, με ευχάριστη συντροφιά, θα δώσω επιτέλους το δεκάλογο των αγαπημένων μου τραγουδιών. Θα κρατήσω μυστικό ένα πολύ συγκεκριμένο, το οποίο και δεν θα σας πω. (Νομίζω έχω πιεί λίγο).

1) Το Προσκλητήριο.

2) Για τα μάτια του κόσμου.

3) Οι χωρισμένοι.

4) Αχάριστη κι αλήτισσα.

5) Δεν άκουσα, πως είπατε, ορίστε; Συγνώμη κύριε, ποιος είστε;

6) Συγνώμη.

7) Αυτός, ο άνθρωπος αυτός.

8) Η μπουρνουζοπετσέτα.

9) Εγώ δεν πάω μέγαρο, θα μείνω με τον παίδαρο.

10) Είχα πάει λαϊκή.

Παρακαλώ, όπως αναρτηθούν όλα σε links, για να μην το προσπαθήσω εγώ, και σας κάνω τη σελίδα πιο μπάχαλο από ό,τι είναι.

gkarkamelious είπε...

οκ γλυκα

Evropi Thomopoulou είπε...

Λίγο καιρό έλειψα κι ήρθαν τα πάνω κάτω...
Νέο εικαστικό και νέα κατεύθυνση στο tales of ales
Νέα προσωπικά blogs για τους περισσότερους authors του tales of ales
Νέες φωτογραφίες

Εξαιρετικά!
Keep up the good work, πατρινοί bloggers!!!

Μου λείψατε,
μνεια