Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 13, 2007


Χρόνια σου πολλά θείε Άρη!!!


Το blog αυτό δεν θα υπήρχε αν....


δεν μας μάζευε στοργικά κάτω απο της φτερούγες του (και του Φυσιολατρικού Συνδέσμου Πατρών) ο θείος Άρης, κατά κόσμο Αριστείδης Καϊάφας.


Για μας ο Αριστείδης είναι ίσως ο μεγαλύτερος, για άλλους ο πιο τυχερός, τοπικός προπονητής που πέρασε τις τελευταίες δεκαετίες απο την Πάτρα.


Έτσι λοιπόν απο εμένα (Γιώργος Καραμαλής), τον Βασίλη Κόκκαλη και τους Παναγιώτη και Γιώργο Κανελλόπουλο, απο καρδιάς χρόνια πολλά στον μέντορα μας, να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και να είναι καλά.


Και όσοι προληπτικοί κοιτούν τα γούρια τους, ας τα κοιτούν μπας και τους μιλήσουν...!


5 σχόλια:

Evropi Thomopoulou είπε...

κάπου τον έχω ξαναδει εγώ αυτόν... αλλά αδυνατώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν... Μη χειρότερα

ΥΓ Βρε Κατερινάκι βγάλτε αυτή τη λεκτικη επαλήθευση από τα σχόλια, please...Eιναι το χειρότερο μου.

gkarkamelious είπε...

Είναι ενόχληση και είναι αντιληπτό. Όμως είναι μικρότερη ενόχληση απο αυτήν που προκαλείται όταν κυκλοφορούν ανεξέλεγκτα προβληματικά σχόλια αχαρακτήριστων ατόμων.

Το μη χείρον βέλτιστο.

Evropi Thomopoulou είπε...

το σέβομαι αγαπητέ gkarkamelious...

gkarkamelious είπε...

Βέβαια πάντα υπάχρουν κερκόπορτες.
Στείλε μου email να σου δείξω μία...

apla_goddess είπε...

egw, dustuxws, den mporw na kanw tipote gia ta comments. Ola ta dikaiwmata anoikoun ston gkarkamelious. :(