Κυριακή, Μαρτίου 19, 2006

Απλές προτάσεις για ένα καλύτερο blog

Από το πρωί δέχομαι απειλητικά τηλεφωνήματα, από τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο gkarkamelious πως θα σβήσει μια και καλή αυτό το blog. Η αιτιολογία του είναι σχεδόν παιδιάστικη: δεν ασχολείται κανείς, ενώ όσοι γράφουν, λένε τα δικά τους.
Και τι θα ήθελες, δηλαδή να λένε; Των άλλων;
Δέχομαι πως η κατάσταση θα πρέπει να αλλάξει σε αυτό το blog. Αν θες αγαπητέ gkarkamelious το μαγαζί να έχει κίνηση, θα πρέπει να το κάνεις εσύ, εγώ και όσοι έχουν δικαίωμα λόγου, λίγο πιο πιασάρικο. Γιατί καλή η υψηλή τέχνη, καλές οι αναλύσεις παρτίδων, καλές και οι ανταποκρίσεις από τον κόσμο. Θα ήταν όμως ακόμη καλύτερο αν υπήρχε λίγο gossip, λίγη ίντριγκα, καμιά μηχανορραφία, του στυλ, ποιος είναι με ποιον, ποιοι τσακώθηκαν, ποιοι κεράτωσαν ποιους, τα γνωστά βρε αδερφέ. Από φόβο μήπως εμπλακεί το όνομα κάποιου θα μπαίνουν όλοι. Άσε τι έχει να γίνει αν ακουστεί, ή μάλλον γραφτεί το όνομά του. σχόλια επί σχολίων... Επίσης, θα πρέπει να προστεθούν νέες στήλες, όπως fashion police, θα πρέπει να δοθεί μεγαλύτερος χώρος στις γυναίκες, θα πρέπει να αλλάξουμε ταπετσαρίες, να γράφουμε ίσως στα αγγλικά, έτσι ώστε και οι φίλοι μας από το εξωτερικό να συμμετέχουν. Τώρα, αν όλα αυτά δεν φέρουν το πολυπόθητο τζίρο, θα μπορούσε να αλλάξει όλοι η διεύθυνση, έτσι όπως γίνεται σε επιχειρήσεις που δεν πάνε καλά. Και δεν μιλάω για μένα, που είμαι ένα νέο και άφθαρτο πρόσωπο (είμαι και η μόνη γυναίκα, είμαι ένα it- girl, γνωρίζω από μόδα, και γενικότερα το έχω σπουδάσει το θέμα). Στη θέση των παλιών contributors θα μπορούσε να μπει ο panmas, o ilovempampouinous κτλ.Νομίζω πως λύσεις υπάρχουν. Καλέ μου gkarkamelious μην είσαι τόσο κακός. Σκέψου τις θαυμάστριες του pillious και του Ψηλού, σκέψου πόση διαφήμιση έχω κάνει σε φίλους μου. Αλλά πάνω από όλα, σκέψου εκείνο το post που θέλω να γράψω για τον μοναδικό, τον τέλειο, τον φοβερό David Beckham!!! Ξέρω πως είσαι καλός και ευαίσθητος άνθρωπος και για να μην μας στεναχωρήσεις όλους θα το κρατήσεις λίγο ακόμη. Εεεε???

5 σχόλια:

gkarkamelious είπε...

Λοιπόν:

Για να προλάβετε να σώσετε ότι θέλετε, η κατεδάφισης αναβάλλεται για Κυρ 26 Μαρ 2006, 23:59:59.

Ως τότε πιστεύω να έχει αλλάξει κάτι.

Επίσης δεν πιστεύω ότι εδώ θα πρέπει να γίνει πρωινάδικο, ούτε ρεσεψιόν κομμωτηρίου. Χρειάζεται κάτι κάτι πιο ζωντανό.

apla_goddess είπε...

opws sex se real time? koita agapi mou. den mporeis na apeileis kai na thes allagi, an den kaneis kai esy mia sovari protasi.

gkarkamelious είπε...

Εγώ προτείνω και αποφάσισα να κατεβάσω το σύμπαν.
Δεν υπάρχει λόγος να το ταλαιπωρούμε και δεν φαίνεται κάτι στον ορίζοντα.
Ούτε είναι η πρώτη γκέλα του...
Άρα...;

ilovempampouinous είπε...

Κοιταξτε να παρετε καμια χορηγια απο τον ΟPAP ή να βαλετε οτιδηποτε σχετιζεται με sex. Η xapla goddess φαινεται οτι στροφαρει!

apla_goddess είπε...

in other words? to xapla elpizw na einai typographiko lathos.
ti kaneis vre ilovempampouinous? kairo eixame na se akousoume!!!