Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2006

www.kavafis.gr

Δεν πρόκειται να σας δώσω το site των φίλων του Καβάφη.
Ούτε πρόκειται όμως να το εγκαταστήσετε εδώ και να μου χαλάσετε το μαγαζί.
Καλή η ποίηση, ''εκτιμητέα'', και επίσης ελεύθερο και το βήμα του χώρου.

Ας μην κάνουμε όμως κατάχρηση της διακριτικότητας των άλλων και ας σκεφτούμε και τους υπόλοιπους που σκοτώνουν την ώρα τους εδώ.

Ας τους αφήσουμε ήσυχα να σκοτώνουν μόνο την ώρα τους όμως και ας μην έχουμε άλλες παρενέργειες.

Ήμαρτον με αυτά τα ποιήμαα και τις φωτογραφίες!

Αν είναι να είμαστε όλοι μας όμηροι σας, καλύτερα να μην γράφετε τίποτα,ή ακόμα καλύτερα, να το κατεβάσουμε το ρολό και να σηκωθούμε να φύγουμε.

Μήπως λέγαμε ποιήματα και στις ασπρόμαυρες αλάνες του Φυσιολατρικού;

Άλλα ήταν εκείνα τα ποιήματα, και όμοιά τους δεν ξανάρχονται.

13 σχόλια:

gkarkamelious είπε...

Εκτός βέβαια και αν ο μπάρμπα - πίλις αναπολεί την βρεφική του ηλικία, ή, !ώ τι φοβερό, έχει βάλει σκαριά για κανά πίλι junior και τον έπιασε η νοσταλγία...

Πίλι, έχεις την μπάλα και κατεβαίνεις...

pillius είπε...

Σκυφτοί ταξιδεύουν σ'ένα ασπρόμαυρο ορίζοντα...
άκου δε λέγαμε ποιήματα! :)

Marialena είπε...

Καλησπέρα! Πειράζει που δεν κατάλαβα το νόημα αυτού του δημοσιεύματος? Με τα ποιήματα τα έχετε βάλει, τους ποιητές ή όλους τους παίρνει η μπάλα? Δημοκρατία έχουμε, κανείς δεν καταπιέζει κανέναν όσον αφορά την ποίηση... Μ.

gkarkamelious είπε...

Δεν θα διαφωνήσω μαζί σου, ο σκοπός του δημοσιεύματος ήταν ούτως ή άλλως να πειράξω λίγο το φίλο μου τον πιλάκο που μας φλομώνει με τις αρίες του στο μπάνιο και τα ποιήματα στο blog.

Αυτό που με προβληματίζει όμως είναι που δεν κατάλαβες το νόημα αυτού του δημοσιεύματος. Δηλαδή τα παλαιότερα είναι όλα ΟΚ?! Αυτό αν μη τι άλλο μου βάζει υποψίες ότι δουλεύεις στην vodafone. Ισχύει?

Ανώνυμος είπε...

Oύτε εμένα μου αρέσουν οι αρίες στο μπάνιο. Αλλά μου αρέσουν οι αρίες στην κρεβατοκάμαρα.

pillius είπε...

η αποπάνω κάτι ξέρει!

gkarkamelious είπε...

Απο πάνω, απο κάτω μικρή η διαφορά αμα υπάρχει η τέχνη.
Σε κάθε περίπτωση πάντως καλό είναι διευκρινίζεται η ακριβής θέση.

Τελικά φαίνεται βρήκαμε το όχημα για να φύγουμε απο ασπρόμαυρη ρουτίνα!

Φτου μην το ματιάσω!

Marialena είπε...

Καλά είστε απίθανοι! Πως θα το γιορτάσουμε σήμερα? Λοιπόν προτίνω ποικιλοτρόπως! (Εγώ δεν ξέρω τίποτα για τον φόνο παρεπιπτόντως!)
Όσο για τη Βοδαφον, καμμία σχέση... Από το 1998 συνδρομήτρια, λες γι' αυτό τώρα να έχω ΤΕΤΟΙΟ πρόβλημα? Ωχ αμάν!!! Μ. ;-}

ilovempampouinous είπε...

Εμφανιστηκε η marialena στο πτωχο πλην ανεντιμο και αυτοδιαχειριζομενο blog και εγινε ρεκορ σχολιων! Για τους Ρωσους και τους Αλβανους (πριν 3 χρονια ο Ε.Β. δεν τα καταφερε με μενα), τηρειτε αιδημονα σιωπη αγαπητοι μπαμπουινοι.
Λευτερια στους 3.

gkarkamelious είπε...

Αγαπητέ Κώτσο,

Θα μου επιτρέψεις, και χωρίς κανένα υποβόσκων κίνητρο, το Σαββάτο να ξαναπάρω την Κορυτσά, και να γδικηθώ την ήττα του φίλου και συνεταίρου μου πίλλια, απο τον κατά τα άλλα συμπαθέστατο Eshtref.

Και αμα λάχει που λεν και οι βλάχοι, μπορώ να παίξω την παρτίδα με σφηνάκι ρακί ανα κίνηση.
Νομίζω ο Τάσος θα μου δώσει απευθείας τον τίτλο χωρίς να συνεχίσω τους επόμενους γύρους.

Κατά τα άλλα, έχεις απόλυτο δίκιο. Η επισκέπτρια μας, φρέσκαρε τις ατάκες με τις οποίες ανταλλάσουμε εδώ.

Νομίζω, αξίζει μια θέση στις συνδέσεις του blog. Αυτό θα το αναλάβει ο pillia. Εγώ ανέστησα το laptop και νομίζω είναι αρκετό για σήμερα.

Σας ασπάζομαι,

Φαίδων

Ανώνυμος είπε...

kai esy pou ksereis tin apo panw pillius?

gkarkamelious είπε...

Εγώ νομίζω την γνώρισε όταν ήταν απο κάτω!

apla_goddess είπε...

auto akrivws ennoousa otan elega gia intriges. eutuxws pou kapoia pragmata exoun allaksei, kai kapoioi den kyndineuoun