Κυριακή, Δεκεμβρίου 25, 2005

Χριστουγεννιάτικο Δώρο

Επειδή στο tales of ales ,γνήσιοι αντικομφορμιστές επαναστάτες, σιχαινόμαστε την καπιταλιστική εμποροπανήγυρη των εορτών, θα ξενερώσουμε και σας με ένα ποιηματάκι του Γιάννη Ρίτσου στο πνεύμα των ημερών:

Στοιχεία Ταυτότητος

Xρονολογία της γέννησής μου πιθανόν το 903 π.X. -
εξίσου πιθανόν
το 903 μ.X. Eσπούδασα ιστορία του παρελθόντος
και του μέλλοντος
στη σύγχρονη Σχολή του Aγώνα. Eπάγγελμά μου:
λόγια και λόγια, - τι νά 'κανα; Pακοσυλλέκτη με
είπαν. Kαι τώντι.
Σύναξα ένα σωρό φτερά στρουθοκαμήλου απ' τα κα-
πέλα της υπόγειας Kόρης,
κουμπιά από χλαίνες στρατιωτών, ένα κράνος, δυο
φθαρμένα σαντάλια,
μάζεψα ακόμη δυο σπιρτόκουτα και την καπνοσα-
κούλα
του Mεγάλου Tυφλού. Στο Ληξιαρχείο, τα τελευταία
χρόνια, μού δωσαν
την πλέον απίθανη χρονολογία της γέννησής μου: 1909.
Bολεύτηκα μ' αυτήν, και μένω. Tέλος,
το 3909 κάθισα στο σκαμνί μου να καπνίσω ένα τσι-
γάρο. Tότε
κατάφτασαν οι κόλακες· με προσκυνούσαν· μου περ-
νούσαν στα δάχτυλα
λαμπρά δαχτυλίδια. Oι ανίδεοι δεν ξέραν
πως τά 'χα φτιάξει εγώ με τ' άδεια τους φυσίγγια πού
'χαν μείνει στους λόφους.
Γι' αυτό ακριβώς, για την ωραία τους άγνοια, τους
αντάμειψα πλούσια
με αληθινά πετράδια και διπλάσιες κολακείες. Πάντως
το μόνο σίγουρο: τόπος της γέννησής μου: η ’κρα
Mινώα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ta X- mas einai apopsi, kai diathesi, kai eukairia gia palimpaidismo ktl, ktl. Osa X- mas dwra kai na mas kanei auto to blog, den prokeitai na mas peisei pws o epanastatikos sas antikomformismos einai kaluteros apo ti xara sto vlemma twn agapimenwn mas, otan anoigoun ta kapitalistika mas dwra (typou Louis Vuitton, Gucci, Prada, Escada...).
Ase eleuthero to inner child sou, na ksexuthei sta jumbo babe, kai kane ston eauto sou o,ti pio fantazi gia dwro. Ean, de, kaneis kai stous allous, akoma kalutero.

Merry Christmas and a happy new year!!!

Catwoman.

Ανώνυμος είπε...

episis, den eimai sigouri, pws auto to poihmataki einai i thesi allwn tou epiteleiou. Exw tin entupwsi oti kapoioi apo sas einai shopping freaks!!!

Catwoman!!!

gkarkamelious είπε...

Μπαρδόν?! (κατά Τζόλκιν, ΔΕΝ είναι λάθος, ξαναλέω ΤΖΟΛΚΙΝ)ή
με το περιμπαρδόν ή περιμπάρδιο όπως συνηθίζω εγώ τα Σάββατα στην πόλη.